Kevätloma ja kopin maalaus

Alun piti lähteä protos katsomaan viikolla 10, mutta käyttis porsi juuri lähtökynnykselle. Audista hajosi EGR ja lsvrttikyydillä psjslle. Meni sitten viikko kstsellessa jänisten poikimista.

Pääsin siiten muutamaman viikon päästä nopeasti tuomaan valmiita osia ja noutamaan uusia kotitehtäviä työn alle. Vrsinainne asennus viikko siirtyi Toukokuun puoleen väliin. Väliin tosin mshtui toinenkin epäonni, ranteen nivelsidevaurio.



Kopin maalaus
Koppi olis nyt malattu ulkoa ja tiivisteiden asennusta vailla. Niin ja Kuskin ikkuna pitää vaihtaa..Tähän tieten piti irroittaa kaikki irtoava keulasta. Puskuri, kikki merkit, lasinpesimen teline nippeleineen, ovet ja ikkunat. Sitten vanin irtomaalit pois ja uutta mustaa pintaan. Pari kerrosta ulos ja ikkunan pokiin myös sisälle. Voi olla että kolmaskin kerros vielä, mutta ei enää ole pintapellit paljaalla. Ei muuten ole niin tarkaka kun pensselillä vetää.

Sisäpuolellle pientä hiplaamista kojetaulun, lämmittimen, takaseinän, ym kanssa. Apukuskien penkkejä on sovitetltu hyttiin, mutta viel kaipaa jonkinlaisen levyn, jolla peitetään ainakin penkin alla oleva läpivienti korin alle. Siitä kun näkyy maantie ja hyttiin pyrkii melu ja vilu.

Takavalot
Sähkötöitä saina ikaan sen verrran että kytkin kärryn pistokeen vanhaan sähköboxiin. Magneetilla valot perään ja auto olis siltä osin vaikka valmis tiellä kokeiluun. Tosin Etupuskirin irroituksen vuoksi otin irti etuvalot, joten se siitä.

Lava
Lavasta nyplätty irti kaikki nippelit; valot, heijastimet, rullakita ja niin paljon vaneroinnin kiinnikkeitä, kun ilman rälläkkää irtoaa.

Peräkärry
Enskapyörän kärryä rakentelin melko pitkälle. Enää puuttuu akseli ja saumojen sipistely. Siten ruosteen poisto, maalaius ja vaneri selkään.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.